Tuesday 29 March 2011

O.D.E.....

O.D.E.. bagaikan satu ombak trauma melanda, apakah itu ODE...  bila memikirkan pasal ordinary differential equation ni, boleh dikatakan susahnya sampai makan xlalu(asyik nak kfc jea), mandi xbasah(hujan2 xmandi sbb sejuk), tidur xlena(main facebook kuat sangat), hujan mesti kena(xbwk payung sangat)..hahaha.. oh tidak ,, lelaki bawa payung..hahha..

apesal aku sengeh jea, padahal org len stress... aku memang pelik...
lepas je test ODE.. sumer rasa tensen, mcm2 komen dan pendapat diberikan, aku lupa buat itu, aku tertinggal, adoii, aku salah.., mcm2 kita dengar kan...

ohhh.. tensionnyeeee ode

jom kita kuar nak , study biar smart

rilek lu, nak main gitar jap, tensen nih

cepat lar siap... kan aku baling nga dumbell nie..

korang nie.. nga kawan nak gaduh2,, rilek la,, cool....

kam best lepak sini...

jamin kenyam punye..hahha.. sejuk jugak tepi pantai nie

asal lepas test jea, mesti dah xde semangat kan... first step.... kena release dulu.....tenangkan fikiran..kuar hirup udara mlm yang nyaman. berulah leh masuk second step... kembalikan semangat.. yeahhhh.. semangat yang hilang... ayuh..kawanku....

No comments:

Post a Comment